4 راه برای تعامل بهتر با مشتریان

آیا تابحال شده که تماسی تلفنی را تمام کرده باشید یا از محل ملاقات با مشتری‌تان بیرون آمده باشید و به این موضوع فکر کنید که چند دقیقه قبل مشتری‌تان اصلاً به شما گوش نمی‌داده است؟ اگر مدیر یا رهبر هستید، آیا تا بحال فکر کرده‌اید که داشته‌اید با خودتان حرف می‌زده‌اید؟ آیا به عنوان پدر یا مادر، تابحال آرزو کرده‌اید که خدا کند بچه‌هایتان به حرف‌هایی که می‌زنید گوش …
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش