چرا هر معمار به یک سایت اینترنتی نیاز دارد ؟

سایت اینترنتی نیاز هر معمار

در این مقاله قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم. همچنین به مواردی اشاره خواهیم کرد که با خواندن آنها متوجه خواهید شد که اگر تا کنون برای کسب و کار خود وب سایتی راه اندازی نکرده اید چه فرصت هایی را از دست داده اید!

اگر شما یک معمار هستید و هنوز برای خود سایتی ایجاد نکرده اید، تقریبا مثل این می ماند که شما وجود ندارید! امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی،مردم و شرکت ها در اینترنت به دنبال اطلاعاتی که نیاز دارند میگردند. باتوجه به این موضوع شما باید بستری را برای معرفی خود،شرکت یا خدماتتان ایجاد کنید تا از این طریق بتوانید خودتان را در فضای مجازی معرفی کنید و مخاطبان یا کاربران بیشتری را به عنوان مشتری برای خود پیدا کنید. در ادامه به 14 مزیت داشتن یک سایت اینترنتی می پردازیم :

سایت معماری

 

1.معرفی خود (ارائه رزومه)

یکی از بهترین مزایای راه اندازی سایت برای یک معمار ،معرفی خود و رزومه است.وقتی شما یک سایت داشته باشید به راحتی میتوانید اطلاعاتی در مورد خود در سایت قرار دهید تا هر کسی خواست رزومه و اطلاعاتی از شما بدست آورد وارد سایت شما شود .

 

2.یک رسانه دارید

اکنون شما یک رسانه رسمی و قوی در اختیار دارید در این مواقع حرفتان بیشتر مورد قبول دیگران قرار میگیرد.شاید بگید من الان صفحه اینستاگرام یا تلگرام دارم چه نیازی به سایت است ؟! صفحات در شبکه های اجتماعی خوب هستند اما جلوه رسمی ندارند در واقع اعتباری که سایت دارد صفحات اجتماعی ندارند و یک مورد دیگر این است که هر لحظه امکان دارد شبکه های اجتماعی فیلتر شوند یا اینکه کسانی که میخواهند شما را دنبال کنند در آن شبکه های اجتماعی نباشند.

 

3.ارائه توانایی و مهارت

شما اگر سایت داشته باشید به راحتی میتوانید توانایی ها،مهارت ها، و تخصص های خود را به عنوان یک معمار در معرض دید عموم قرار دهید .

 

4.ارائه نمونه کار

فکر کنید شما به صورت پروژه ای کار میکنید حال برای دریافت پروژه جدید باید اطلاعات پروژه های قبلی را برای هر مشتری هر بار بفرستید که واقعا هم عدم حرفه ای بودن شما را نشان میدهد و هم وقت گیر است.در واقع شما در یک سایت میتوانید به صورت مرتب و شیک نمونه کارهایتان را به مشتری نشان دهید.پس با این کار کافیه کارفرمای شما وارد سایت شود و تمام نمونه کارهای شما را ببیند.شما هم که یک معمار حرفه ای به نظر میرسید.

سایت معماری

5.مقرون به صرفه

آیا تا به کارهای خود را از طریق راه های مختلف مانند رسانه های چاپی(تراکت)، رادیو، تلویزیون یا سایر روش های دیگری که وجود دارد تبلیغ کرده اید؟ قطعا هزینه های تبلیغات در روش هایی که گفته شد ارزان نیست و همچنین دارای محدودیت زمانی هست. یعنی برای یک بازه زمانی خاص فقط تبلیغ تلویزیونی شما انجام خواهد شد یا اگر تبلیغات از طریق تراکت را انجام داه باشید پس از مدتی تراکت هایی که سفارش داده اید به اتمام خواهد رسید! برای اینکه کسب و کار خود را بخواهید رونق دهید نیاز هست که در تبلیغات سرمایه گذاری کنید، اما پول زیادی را صرف می کند. اما می توان با راه اندازی یک وب سایت مناسب در آن به معرفی خود،شرکت یا تخصصتان بپردازید تا از این طریق بتوانید خدماتی را که دارید به کارفرماها ، مردم یا سازمان های بیشتری معرفی کنید.

 

6.تبلیغات بهتر

شما به عنوان یک معمار اگر وارد فضای اینترنت شده باشید و خواسته باشید که تبلیغاتی را برای خود انجام دهید با سایت خیلی راحت تر می شود اینکار را انجام داد. و همچنین انجام این تبلیغات مشکلاتی زیست محیطی را برای طبیعت ایجاد نخواهد کرد. میدانیم که مثلا برای چاپ تراکت از کاغذ استفاده می شود و کاغذ هم از تنه ی درختان تولید می شود و هر چه بتوانیم مصرف کاغذ را کاهش دهیم می توانیم درختان بیشتری را در طبیعت خود حفظ کنیم و زندگی سالم تری داشته باشیم.

سایت معماری

 

7.برند شدن

اگر میخواهید در حوزه کاری خود یک معمار برند شوید بهترین و اولین کار داشتن سایت معتبر است.شما با استفاده از پک طراحی سایت میتوانید سریعتر یک سایت رسمی درست کنید و بیشتر به برند شدن خود کمک کنید.

 

8.آسان در دسترس بودن

اگر سایت داشته باشید میتوانید 24 ساعته شبانه روز با فرم های تماسی که در سایت شما وجود دارد براحتی در دسترس دنبال کننده های خود باشید و به آن ها خدمات ارائه دهید حتی وقتی خواب هستید!

 

9.افزایش مشتریان

اکثر معمارانی که خارج از فضای مجازی و بصورت محلی در حال فعالیت هستند معمولا اگر خوب کار کرده باشند می توانند فقط محبوبیت محلی برای خود کسب کنند. یا در نهایت فقط در شهر خود معروف شوند. اما اگر علاوه بر فعالیتی که در فضای واقعی دارند همین فعالیت را در فضای مجازی یا اینترنت انجام می دادند قطعا فرصت این را پیدا می کردند تا می توانستند خدمات خود را به افراد بیشتری در شهر های مختلف و یا حتی کشورهای مختلف عرضه کنند که این امر خود باعث افزایش محبوبیت بیشتر و افزایش مشتریان می شود.

سایت معماری

10.اعتبار

وقتی شما یک سایت معتبر و رسمی دارید یک اعتبار خاص برای خود بوجود می آورید.معمارانی که کارشان خوب هست و دنبال پیشرفت و مشتریان بیشتر هستند برای اینکه اعتبار خود را بالا ببرند حتما سایت شخصی خود را راه اندازی کنند.

 

11.ایجاد ارتباط مداوم

وب سایت شما یک کاتالوگ یا بروشور آنلاین است. ارائه جدیدترین اطلاعات و خدمات بر روی وب سایتتان بسیار ساده تر از زمانی است که بخواهید مدام برای مشتریان کاتالوگ یا بروشور چاپ کنید. در واقع وب سایت به صورت موثری به کارفرما اجازه می دهد که در مورد خدمات جدید، رویدادها و پیشنهادهای مختلف کسب و کار شما اطلاعات کسب کند. برخلاف تبلیغات چاپی که سریعا تاریخ آنها می گذرد و منقضی می شوند وب سایت شما به عنوان یک معمار می تواند بدون هیچ هزینه اضافی به راحتی به روز رسانی شود.

 

12.جامعه ی بزرگتری را مورد هدف قرار میدهید

یک وب سایت مکانی عالی برای ارائه خدمات و تخصص شما به بازار بزرگتری است . فکر می کنید نمی توانید محصولات و خدمات خود را آنلاین بفروشید؟ فراموش نکنید حتی ماشین و خانه هم اینترنتی به فروش می رسد. اگر شک دارید به سایت دیجی کالا بروید و مشاهده کنید که ماشین را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. خرید ماشین های چند صد میلیونی به صورت پرداخت آنلاین!!

سایت معماری پرداخت انلاین

 

13.جهانی شدن

شما که یک معمار هستید و با راه اندازی یک سایت خوب و پربار میتوانید به خیلی از کارفرماها و مردم دنیا معرفی شوید تا آنها شما را بشناسند و نمونه کارها و خدمات شما را در سایت ببینند و به صورت آنلاین از سرتاسر دنیا مشتری داشته باشید و به مرور زمان به عنوان یک معمار معروف شناخته شوید و همین باعث شود که به شما درخواست کار ثابت از هر کشوری داده شود یا به عنوان مهمان از جشنواره ها و فستیوال های جهانی برای شما دعوت نامه فرستاده شود.فقط یادتان باشد اگر میخواهید جهانی شوید حتما سایت خود برای بهتر دیده شدن دوزبانه کنید.

 

14.بهبود خدمات شما به مشتریان

شما در حوزه معماری می توانید خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان خود ارائه بدهید مثلا ویدئوهای آموزشی در وب سایت خود قرار دهید.همچنین می توانید به مشتریان خود در مورد تخصص و خدماتتان با قرار دادن مقاله هایی به آنها اطلاعات بیشتری بدهید. مطمئن باشید زمانی که مشتری احساس کند شما در کار خودتان خبره و متخصص هستید و از آموزش های شما استفاده کند با اطمینان بیشتری از شما خرید می کند و به مشتری ثابت شما تبدیل می شود.

خدمات به مشتریان

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش